11 listopada 2015

IGUS

Trochę zaniedbałem zamieszczanie aktualnych zdjęć, przez co nazbierało się parę tematów. 
 
Po pierwsze udało mi się namówić do współpracy nowego sponsora, firmę IGUS produkującą najwyższej klasy łożyska ślizgowe. Dzięki przekazanym mi zestawom łożysk powstaną dwa identyczne samostery, mój oraz Pawła Meluzyny. Odbyłem wiele rozmów z potencjalnymi sponsorami, i nie raz udało się przekonać drugą stronę że warto. Tak stało się i teraz, ale tylko dzięki zasłudze ludzi, takim, jacy pracują w dziale marketingu firmy IGUS. Jestem ciągle pod wrażeniem w jak profesjonalny sposób mogą przebiegać takie relacje. O ile wygodniej by się żyło, gdyby dotrzymywać niepisanej umowy "odpowiedź na e-mail w ciągu 24h".
 
 
 





Po drugie udało się załadować na przyczepę Atoma stojącego na podwórku Piotrka. Atom pojechał do łodzi promować targi oraz SPA. Przy tej okazji poznałem swoich przeciwników z jachtu "Mona" oraz "Still Crazy 2" Miło dla odmiany pogadać z ludźmi będącymi w temacie :)








No i po trzecie, wymyśliłem mocowanie radia i ais-a. Może jest to śmiały pomysł, i może montaż na nastawnym ramieniu okaże się nie praktyczny, ale pożyjemy i zobaczymy. Testy już na wiosnę. Na razie na sucho dobrze się spisuje, ekrany urządzeń są doskonale widoczne z kokpitu, a same urządzenia bezpiecznie schowane pod dachem. Dodam tylko dodatkowe punkty zawieszenia które ustabilizują położenie ramienia.
 
 
Dzięki Kuba za pomoc!!
 
 





 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz